Podmínky, pravidla
...
Podmínky seznamovacího letu
- cestující, kteří se účastní seznamovacího letu, jsou pod neustálým dohledem osoby odpovědné za organizaci a jejich pohyb po letišti/na provozním místě je usměrňován těmito osobami.
- cestující, kteří se účastní seznamovacího letu, jsou k letadlu přiváděni a od letadla odváděni buď odpovědnými osobami , nebo velitelem letadla.
- otevření kabiny letadla, nastupování a vystupování cestujících je možné
pouze po úplném zastavení motoru letounu a za účasti odpovědných
osob, nebo velitele letadla.
- cestující budou upozorněni na možné následky v případě nesprávného zhodnocení svého zdravotního stavu (srdeční vada, vysoký krevní tlak, nemoci dýchacích cest, apod.).
- z důvodu zachování bezpečnosti seznamovacího letu nebude tento umožněn osobám, které jsou pod zjevným vlivem psychoaktivních látek nebo alkoholu.
- děti do 15 let se mohou seznamovacího letu zúčastnit pouze se souhlasem jejich zákonného zástupce, který také odpovídá za jejich chování na letišti/provozním místě.
- doporučený minimální věk dítěte, které se může seznamovacího letu zúčastnit, je 8 let.
- na místě provádění seznamovacích letů bude veden seznam osob na palubě letadla, který bude obsahovat: jméno, adresu a datum narození.
- budou přijata odpovídající opatření k ochraně civilního letectví před protiprávními činy.
- celková hmotnost pro pasažéry je max. 250 Kg, kde pasažér může vážit max. 120 Kg. Limitní model pro uskutečnění letu je: 115 Kg + 115 kg + dítě 20 kg. Jde o omezení konstrukce letadla a sedaček.
1. Obecná
ustanovení a definice obchodních podmínek
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") se vztahují na obchodní vztahy mezi kupujícím a Aeroklubem Liberec s.z., se sídlem: Ostašovská 569/65, Liberec11, 46001, IČO: 46744215 (dále jen prodávající) uzavřené prostřednictvím systému elektronické objednávky na www.aeroklubliberec.cz (dále jen "systém").
1.2 VOP upravují práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy uzavřené na dálku prostřednictvím serveru www.aeroklubliberec.cz mezi prodávajícím a kupujícím.
1.3 Práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy se řídí právní úpravou kupní smlouvy dle ust.. § 588 a násl. ve spojení s ust.. § 612 a násl. zákona č.. 40/1964 Sb., Občanský zákoník.
1.4 Kupujícím se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která odeslala elektronickou objednávku, zpracovanou systémem obchodu.
1.5 Elektronickou objednávkou se rozumí odeslaný elektronický formulář, obsahující informace o kupujícím, seznam objednaného zboží z nabídky elektronického obchodu a cenu tohoto zboží, zpracovaný systémem obchodu nebo e-mailem odeslaným na adresu prodávajícího.
1.6 Certifikáty objednané u společnosti Aeroklub Liberec z.s. jsou platné po dobu 1 roku od data vystavení. Prodloužení je možné na základně uhrazení poplatku za prodloužení, viz ceník na www.aeroklubliberec.cz.
2. Objednávka
2.1 Podmínkou platnosti elektronické objednávky je pravdivé a úplné vyplnění všech, registračním formulářem požadovaných údajů a náležitostí, včetně telefonického kontaktu.
2.2 Všechny přijaté elektronické objednávky jsou považovány za návrh smlouvy a jsou považovány za závazné.
2.3 Kupní smlouva, na jejímž základě je realizován prodej certifikátu prodávajícím kupujícímu vzniká na základě závazného potvrzení objednávky v systému. Prodávajícím e-mailem potvrzená objednávka je pokládána za závaznou pro obě strany, pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v době potvrzení a tehdy zároveň vzniká vztah mezi zákazníkem a společností Aeroklub Liberec z.s.
2.4 Za podstatné podmínky se považuje zejména obsah objednávky (přesná specifikace), cena za certifikát a přepravu, způsob doručení, způsob úhrady.
3. Storno objednávky
3.1 Storno objednávky ze strany kupujícího
Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoli před jejím zaplacením. Po zaplacení certifikátu pouze v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání certifikátu. V případě stornování zaplacené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody hlavně v případě nákupu certifikátu "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním certifikátu došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů vetně odvedeného DPH za celou uhrazenou částku.
3.2 Storno objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
- V případě, že kupující si v minulosti nepřevzal certifikát nebo jiným způsobem porušil obchodní podmínky
- Druh certifikátu se již nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu ve lhůtě 15-ti kalendářních dnů.
4. Odstoupení od kupní smlouvy
4.1 Odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího
Kupující má právo v souladu se zákonem O ochraně spotřebitele při zásilkovém prodeji č.. 108/2000 Z.z. odstoupit od kupní smlouvy do 7 pracovních dnů od převzetí certifikátu. V případě uplatnění tohoto práva je kupující povinen dodržet podmínky a postup uvedený v bodě 4.2. VOP.
4.2 Jak postupovat v případě odstoupení od kupní smlouvy
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel kupujícímu a kupující dodavateli všechny vzájemně přijatá plnění.
Pokud se zákazník rozhodne pro odstoupení od smlouvy ve lhůtě uvedené v bodě 4.1, je povinen dodržet následující podmínky:
- Kontaktovat prodávajícího s žádostí o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, jména a příjmení, data nákupu a svým číslem účtu či adresou pro vrácení peněz.
- Pokud kupující již certifikát obdržel a převzal, zašle jej zpět na naší adresu uvedenou v sekci kontakt a to za následujících podmínek:
- certifikát nesmí být uplatněný (prolétaný)
- zašlete spolu s dokladem o koupi - daňový doklad
Při splnění výše uvedených podmínek pro vrácení Vám peníze za certifikát zašleme převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení certifikátu.
Tištěný certifikát musí být zaslán doporučeně. Zásilky na dobírku nebudou akceptovány. Tato podmínka se nevztahuje se na certifikát vystavený a doručený v elektronické podobě.
Důvody k odstoupení od smlouvy nejsou:
1, neuskutečnění letu z důvodu špatného počasí
2, neuskutečnění letu z důvodu servisní odstávky letounu
3, zákazník si rozmyslí, že voucher neuplatní
v 1. a 2. případě poskytovatel letů nabídne zákazníkovi náhradní termín a v případě expirace certifikátu také bezplatné prodloužení do data náhradního termínu.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude akceptováno odstoupení od objednávky.
Kupující bere na vědomí,
5. Cenové podmínky
5.1 Cena certifikátu představuje cenu za celé letadlo včetně DPH 21%
5.2 Aktuální ceník je uveden na stránkách: www.aeroklubliberec.cz
5.3 Ceny poštovného a balného jsou uvedeny v bodě 6
5.4 Kupující má možnost platit v následujících měnách: CZK
6. Poštovné a balné
6.1 Společnost Aeroklub Liberec z.s. si balné neúčtuje.
6.2 Cena poštovného je uvedena včetně DPH
6.3 Při osobním odběru nebo v případě elektronického certifikátu se poštovné neúčtuje.
7.
Podmínky a možnosti platby za certifikát
7.1 Jednorázovým převodem z účtu na bankovní spojení společnosti Aeroklub Liberec z.s. uvedeny v mailové notifikaci.
7.2 Hotově dle podmínek uvedených v mailové notifikaci na základě vystaveného příjmového peněžního dokladu.
7.3 Pokud nebude cena za dodané výrobky uhrazena v plné výši, má prodávající právo přerušit dodání certifikátu do doby, kdy bude cena uhrazena.
8. Dodací podmínky
8.1 Dodávky předmětu plnění (objednaného certifikátu) budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího expedované v co nejkratším termínu.
8.2 Každý zákazník je informován o všech změnách ve stavu objednávky emailem.
8.3 Certifikát je dodán prostřednictvím České pošty na adresu uvedenou zákazníkem v objednávce. Zásilka vždy obsahuje daňový doklad. Případně elektronicky na e-mailovou adresu.
8.4 Certifikát je k dispozici také k osobnímu odběru po vzájemné dohodě.
8.5 Vlastnické právo k certifikátu přechází na kupujícího jeho převzetím a zaplacením kupní ceny.
8.6 Certifikát dodáváme výhradně na území České republiky.
9. Záruční podmínky a reklamační řád
9.1 Ke každému certifikátu zakoupenému ve společnosti Aeroklub Liberec z.s. je při jeho dodání kupujícímu přiložen daňový doklad, který slouží zároveň jako záruční doklad. V případě elektronického objednání certifikátu je daňový doklad dodán v elektronické podobě.
9.2 Při převzetí certifikátu je kupující povinen zkontrolovat zda se jedná o certifikát, který byl objednán.
9.3 Reklamaci certifikátu je kupující povinen uplatnit za výše uvedených podmínek na této adrese:
Aeroklub Liberec z.s.
Ostašovská 569/65
Liberec 11
460 01
10. Ochrana osobních dat
10.1 Společnost Aeroklub Liberec z.s. se plně řídí zákonem č.. 428/2002 Z.z. o ochraně osobních údajů v informačních systémech. Abychom Vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některá vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a zaručujeme vám, že nikdy nebudou poskytnuty žádnému třetímu subjektu vaše kontaktní informace a údaje o vašich nákupech. Veškerá vaše osobní data jsou po uplatnění/propadnutí certifikátu z našeho serveru bezpečně smazána.
10.2 Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek.
10.3 Náš internetový obchod si vyhrazuje právo ustoupit od záruky bezpečnosti v případě napadení serveru neznámým pachatelem (Hackerem). Pouze v takovém případě neplatí výše uvedená pravidla manipulace s daty.